ديگو کاستا رسماً به تيم‌ملي برزيل دعوت شد
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
فدراسيون فوتبال برزيل رسما ديگو کاستا را براي ديدارهاي دوستانه تيم ملي برزيل مقابل هندوراس در 16 نوامبر در ميامي و 19 نوامبر مقابل شيلي در تورنتو دعوت کرد. مهاجم اتلتيکو مادريد، دني آلوس (بارسلونا)، هالک (زنيت)، لوکاس ليوا (ليورپول) و مارکينوس (پاري‌سن‌ژرمن) به تيم ملي برزيل دعوت شدند. به گزارش فارس، اين بازيکن حالا بايد تصميم نهايي را بگيرد، اگر تصميم بگيرد براي اسپانيا به ميدان برود، بايد به صورت مکتوب فيفا را از اين تصميم خود باخبر کند و شفاف اعلام کند که تمايلي براي بازي در تيم ملي برزيل ندارد. پس از آن دل بوسکه مي‌تواند او را براي ديدارهاي دوستانه مقابل آنگولا (15 نوامبر در لواندا) و آفريقاي جنوبي (19 نوامبر در ژوهانسبورگ) دعوت کند. با اين وجود اگر ديگو کاستا انتخاب کند که براي اسپانيا بازي کند، برزيل مي‌تواند اعتراض کند و دپارتمان حل اختلاف فيفا که مي‌تواند اين موضوع را به تأخير بيندازد و حتي مانع از حضور وي در جام‌جهاني شود، به اين موضوع رسيدگي کند. کارشناساني از فدراسيون‌ها و باشگاه‌ها که در کنگره حقوق ورزشي بين‌المللي که در مادريد برگزار مي‌شود، شرکت مي‌کنند، همگي موافقند که اگر اين بازيکن بخواهد براي اسپانيا بازي کند، هيچ قانوني نمي‌تواند جلويش را بگيرد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)